ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

اجاره آپارتمان مبله در دلاوران تهران – ایران ماوا

موقعیت جغرافیایی منطقه دلاوران

تهران با توجه به گستردگی و وسعتی که دارد همواره کسانی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارند متقاعد می سازد که نزدیک به مقاصد خود به انتخاب واحد بپردازند . زیرا که نزدیک بودن به مناطق مورد نظر سبب صرفه جویی در وقت و زمان و انرژی افراد می شود .

بسیاری از مسافران که به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران  هستند با توجه به مطالب فوق به و در نظر گرفتن اینکه در شرق تهران تردد خواهند داشت ، مناطقی از قبیل تهران پارس و مجیدیه و دلاوران را می پسندد.

چرا که این مناطق دسترسی خوبی نسبت به مترو ، اتوبوس ، تاکسی و همچنین بی آر تی دارند لذا تردد و رفت و آمد را برای ایشان سهل و ممتنع می سازد. علاوه بر این دسترسی به اتوبان های شهید بابایی ، شهید صیاد شیرازی ، شهید باقری ، یاسینی دیگر مزیت این مناطق هست. مناطق شرقی تهران به پارک های جنگلی سرخه حصار و لویزان نیز بسیار نزدیک تر از دیگر مناطق هست .

خیلی از مسافرانی که عازم مناطقی از قبیل دماوند و لواسان و استان های شمالی هستند روزانه از این مناطق تردد می کنند.

 برای دیدن تصاویر این واحد کلیلک کنید

امکانات موجود واحد T.E.AP.1

واحدی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم با شماره کد T.E.AP.1 در خیابان سراج و چهارراه دلاوران واقع شده است که همگی مزایا ی ذکر شده در بالا را دارد . این آپارتمان مبله با مساحتی قربیا به ۷۰ متر ، و با داشتن وسایل کامل آماده پذیرایی از میهمانان و مسافرانی هست که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارند.

این واحد در طبقه اول واقع شده است و برای پخت و پز و استراحت یک خانواده سه نفره کاملا مناسب هست.

  instagram          facebook      linkedin    pinterest

 

قیمت اجاره آپارتمان مبله در دلاوران

واحد مذکور علی رغم امکانات و موقعیت مناسب ، قیمت ایده آلی دارد و شما تنها با هزینه ۲۵۰ هراز تومان امکان اجاره کد T.E.AP.1 خواهید داشت.اگر قصد اقامت کوتاه مدت در تهران و اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارید با ایران ماوا تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.