ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

اجاره آپارتمان مبله در پونک تهران-ایران ماوا

وضعیت جغرافیایی پونک چگونه هست؟

اگر قصد اقامت در مناطق غرب تهران را داشته باشید،کد T.W.AP.1 اجاره آپارتمان مبله در پونک تهران بسیار مناسب به نظر می آیند. مناطق غرب با توجه به اینکه دسترسی خیلی خوبی به اتوبان های نیایش ، همت ، حکیم و البته یادگار امام و شیخ فضل الله دارند می توان به راحتی به اقصی نقاط تهران راه یافت. علاوه بر این دسترسی بسیار خوب نسبت به سیستم حمل و نقل شهری اعم از مترو و بی آر تی نیز بر این موقعیت می افزاید.

در گذشته اکثر بیمارستان های تهران در مناطق مرکزی تهران واقع شده بود اما با گذشت زمان و توسعه هر چه بیشتر این کلان شهر و همچنین نیاز رو به رشد به مسیله درمان ، در کنار افزایش واحدهای مسکونی مجتمع های بیمارستانی نیز راه اندازی و توسعه یافت . به صورتی که امروزه بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی معروف مانند بیمارستان های پیامبران ، ابن سینا ، بهمن ، آتیه ، عرفان ، صارم   و بسیاری دیگر از این دست مراکز ر محدوده غرب تهران واقع شده اند.

لازم به ذکر هست که هر کدام از این بیمارستان ها در زمینه هایی سرآمد هستند.

 instagram          facebook      linkedin    pinterest

امکانات واحد T.W.AP.1

واحد فوق با داشتن مساحتی قریب به ۷۰ متر مربع و داشتن امکاناتی از قبیل یخچال ، سرویس خواب برای دو نفر ، ماهواره ، امکانات کامل پخت و پز شامل قاشق و چنگال و بشقاب و همچنین سرویس قابلمه و امکان آشپزی ، تلویزیون ال ای دی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب ، پارکینگ و  … فضای مناسبی برای اقامت شما میهمان گرامی فراهم کرده است.

این واحد که برای اجاره آپارتمان مبله تهران مناسب هست در طبقه دوم و همراه با آسانسور و پارکینگ می باشد .

دیدن تصاویر واحدها اینجا کلیلک کنید

قیمت واحد T.W.AP.1 و نحوه رزرو

برای اجاره آپارتمان مبله در  منطقه پونک تهران و علی الخصوص واحد مذکور پس از روئیت ویژگی ها تماس حاصل فرمایید. قیمتی که برای اجاره هر شب این واحد ثبت شده است ، ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.