ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره سوئیت در تهران / اجاره سوئیت مبله در تهران /اجاره آپاترمان مبله تهران/ اجاره آپاترمان مبله د رتهران

باغ فیض

اجاره آپارتمان مبله در تهران- باغ فیض

منزل مبله با کد T.W.AP.6 جز گزینه هایی هست می تواند برای اجاره آپارتمان مبله در تهران گزینه مناسبی باشد. برای اشخاصی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارند، بهتر هست قبل از انتخاب واحد از منطقه مورد نظر و ملی که آپارتمان مبله واقع شده است اطلاع دقیق حاصل کنید. واحد مذکور در منطقه باغ فیض واقع شد است. این منطقه در جوار مناطق پونک و صادقیه قرار دارد . در ضلع غربی باغ فیض اتوبان ستاری و در شمال آن اتوبان همت و در شرق آن اتوبان اشرفی اصفهانی قرار دارد.

وجود مراکز خرید از دیگر محاسن این منطقه می باشد. از جمله این مراکز خرید به مرکز خرید کوروش و تیراژه و شهروند می توان اشاره کرد. اماکن تفریحی مانند سینما های کوروش و پردیس زندگی و پارک های میعاد و نهج البلاغه از جمله فضاهایی هستند که اشخاصی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارند ، می توانند اوقات آزاد خود را بگذرانند.

واحد مذکور آپارتمانی است با مساحت 70 متر مربع ، دارای یک اتاق خواب ، همراه با پارکینگ و امکانات کافی برای اقامت کوتاه مدت شما و خانواده هایتان. از جمله امکانات موجود می توان به سرویس کامل قابلمه برای پخت و پز و بشقاب و قاشق متناسب با تعدا افراد مستقر و تلویزیون ال سی دی و ماهواره اشاره کرد.

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران و سوال از نحوه رزرو با ما تماس بگیرید.

 

اجاره آپارتمان مبله در تهران(غرب، اجاره آپارتمان مبله در تهران (شرق(،اجاره آپارتمان مبله در تهران (شمال(،اجاره آپارتمان مبله در تهران(مرکز(

(برای اطلاع از اجاره سوئیت در تهران با ما تماس بگیرید.)

 

منبع : www.iranmavaa.ir

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.